Extra avondopenstelling burgerzaken 10 en 17 december

In december en in de eerste helft van januari wordt extra drukte verwacht bij het aanvragen van paspoorten of identiteitskaarten. Vanwege de verwachte drukte zullen wij twee extra avonden open zijn, en wel op de maandagen 10 en 17 december van 18.00 tot 19.30 uur.

Als u op een van deze avonden een afspraak wilt maken bij de afdeling burgerzaken kunt u dat doen door een afspraak te maken via onze website of via het telefoonnummer 0492 469 700. U moet uw reisdocument persoonlijk aanvragen en ophalen. Het kan voorkomen dat het afsprakenloket op sommige dagen en/of tijden snel is volgeboekt, dus plan uw afspraak op tijd in.

Kom goed voorbereid op uw afspraak!
Op www.laarbeek.nl kunt u informatie vinden over de aanvraag van een paspoort of identiteitskaart; wat u mee moet brengen en wat de voorwaarden en kosten zijn. Hiervoor kunt u ook telefonisch contact opnemen. Let op! Zorg dat u alles mee neemt want anders kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen en dan moet u een nieuwe afspraak maken.